Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Το κορίτσι με το τατουάζ..





Σκέφτηκα να δείξω ανωτερότητα Justin, και να μην σε κράξω για τα μέχρι πρότινος ατοπήματα σου. Έλεγα στον εαυτό μου πως, το ότι είσαι ερμαφρόδιτο είναι αρκετό χτύπημα από τη μοίρα και δεν θα άντεχες άλλο ένα, έστω και μικρότερο. Κρατήθηκα πολύ.. έσφιξα τα δόντια.. πάλεψαν για καιρό το αγγελάκι και το διαβολάκι στο μυαλό μου και όπως καταλαβαίνεις ήρθε η ώρα σου.

Δεν σχολίασα τη φωνή της Άριελ με την οποία παραδόξως, έχεις σαρώσει τα grammy, δεν σχολίασα το ότι πας σε party της show biz  που ο μικρότερος σου ρίχνει 10 χρόνια. Δεν σχολίασα τα πανέμορφα κοριτσάκια που σέρνεις κατά καιρούς (που απορώ..). Δεν σχολίασα το ντουετάκι σου με τον πολυαγαπημένο μου Jaden Smith που είναι κι αυτός εντελώς χτυπημένος και έτσι καταλαβαίνω το δέσιμο μεταξύ σας. Επίσης δεν σχολίασα το τατουάζ μουτζούρα-περιστέρι στη κοιλιά σου (που επί της ευκαιρίας θέλω να σου πω ότι είναι εντελώς γυναικείο σημείο). Αλλά το άλλο τατουάζ κάτω από τη μασχάλη που γράφει Ιησούς στα εβραικά θα μου επιτρέψεις να το σχολιάσω.

Είμαι σίγουρη ότι στα 17 σου ξέρεις πολύ καλά ποιός ήταν  ο Χριστός, τι είπε και τι έπραξε, θα τα έμαθες στο κατηχητικό. Επίσης είμαι σίγουρη, ότι είσαι τόσο κατασταλαγμένος και ώριμος, ώστε να καταλαβαίνεις τι σημασία του να έχεις ένα τέτοιο τατουάζ στο σώμα σου. Το τραγελαφικό του πράγματος όμως είναι ότι πήγες και έγραψες το όνομα του Ιησού που είναι ο εκπρόσωπος του χριστιανισμού στα εβραικά, όπως καταλαβαίνεις αυτό το τατουάζ είναι τουλάχιστον αντιφατικό. 



P.S. = Προφανώς και δεν είσαι τόσο πιστός χριστιανός.. γιατί πάτησες την 3η εντολή.. και για να μην googlαρετε "Ου λήψει το όνομα Κυρίου τού Θεού σου επί ματαίω ου γάρ μη καθαρίση Κύριος ο Θεός σου τον λαμβάνοντα το όνομα αυτού επί ματαίω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: